Časté dotazy

Jak si můžu zobrazit vaše ceny?

Pro zobrazení velkoobchodních cen se musíte zaregistrovat. Zabere Vám to asi 30 vteřin a přístup k cenám získáte okamžitě. Vámi zadané údaje neposkytujeme třetím stranám. O registraci žádáme pouze z důvodu ochránění velkoobchodních cen před širokou veřejností a maloobchodníky. Pro registraci klikněte sem.

Potřebuji k zobrazení cen uživatelské jméno a heslo?

Při registraci si sami zvolíte uživatelské jméno (Vaše emailová adresa) a heslo.

Můžu si zvolit jinou měnu než Kč?

Ano, můžete objednávat i v eurech - stačí změnit nastavení kliknutím na ikonu "CZK" , v horní části obrazovky.

Proč je u produktu zobrazeno několik cen?

První částka je standartní velkoobchodní cena, druhá je cena za odběr většího množství a může být až o 25% nižší než naše standartní cena. Tuto slevu Vám můžeme nabídnou při odběru celých kartonů, protože šetříme náklady na přípravu a balení. Naše standartní ceny jsou však stále velmi výhodné a poskytují dostatečný prostor pro Vaši marži, více detailů níže.

Zahrnují vaše ceny DPH?

Ne, naše ceny jsou uvedeny bez DPH. Pro více informací o DPH můžete navšívit tyto stránky: http://ec.europa.eu/

Jaká je minimální hodnota objednávky?

Minimální hodnota objednávky je 4250Kč / 150€ bez DPH.

Kolik stojí doručení?

Při objednávce nad 10500Kč bez DPH máte doručení zcela zdarma. U objednávek pod 10500Kč účtujeme poplatek za doručení. V sekci Přeprava & doručení najdete více informací týkajících se doručování do dalších zemí.

Jak dlouho trvá doručení?

Doručení Vaší objednávky obvykle trvá 3 až 6 pracovních dní (od chvíle zaplacení objednávky). Zvolíte-li možnost prioritního zpracování (a zaplatíte-li objednávku v den zadání, do 11h dopoledne), Vaše objednávka bude odeslána tentýž den a doručena ve standartním čase.

Jsou produkty zobrazené na vašich stránkách skladem?

Kromě produktů v kategorii "Brzy v nabídce" by měly být všechny zobrazené produkty skladem. Můžete také sledovat aktuální počet kusů skladem, nicméně tento údaj je aktualizován na základě příchozích objednávek a někdy může dojít k prodlevě. V případě, že jste si objednali produkt, který byl v mezičase vyprodán, zpracujeme Vaši objednávku a pošleme Vám všechny ostatní objednané produkty dostupné na skladě.

Jaké platební metody přijímáte?

Platit můžete přes Paypal, nebo bankovním převodem.

Je platba bezpečná?

Ano, naše stránky jsou 100% bezpečné.

Jak bude moje objednávka zabalena?

Většina produktů z naší dárkové řady je balena samostatně, některé potom v baleních po 2 až 24 kusech.

Co mám dělat v případě, že zboží přijde poškozené?

Obchodujeme s křehkým zbožím, takže občasné poškození během přepravy je bohužel nevyhnutelné. V případě, že Vám zboží dorazí poškozené, kontaktujte nás během 14dní od doručení s detaily.

Jakou marži můžu k velkoobchodní ceně reálně přidat?

Vše záleží na Vašich režijních nákladech, nicméně obecné pravidlo zní: velkoobchodní cena bez DPH x 2,35. Nakupujete-li ve větším množství, získáváte tak samozřejmě výhodnější cenu a větší marži, nebo možnost poskytnutí slev a výhodních nabídek i Vašim zákazníkům.

Copyright © 2024 Puckator CZ, Via Comentina 38, Asti, 14100 Itálie. DIČ: IT01545330050 REA: AT-123951