Váš nákupní košík je prázdný!

Reklamace a vrácení zboží

Pokud byly produkty ve vaší zásilce poškozené, vadné nebo naopak něco chybělo, postupujte podle těchto několika jednoduchých kroků:  

Přihlašte se k vašemu účtu a běžte do historie objednávek. Kliknutím na ikonu (na pravé staně) vyberte příslušnou objednávku. 

Najděte produkt, který chcete reklamovat a klikněte na zelenou šipku (vpravo).

Formulář bude automaticky vyplněn, vy musíte pouze vybrat důvod reklamace/vrácení. Nebo nám do okna Komentář vypište všechny detaily o chybějících nebo poškozených produktech, hlavně jejich počet.

Vložte kontrolní antispamový kód a odešlete formulář. Pokud máte více produktů k reklamaci, můžete odeslat další formulář.

Vždy nám, prosím, zašlete fotografie jasně ukazující poškození doručených produktů na adresu zakaznickyservis@puckator.cz

Modifié:
Back to Top